Digitálny marketing – obchodný pracovník

Naša stredná škola sa zameriava na moderné formy marketingu – digitálny marketing

Marketing sociálnych sietí

Máš produkt a chceš ho predať? Práve o tom je marketing. Štúdium tohto odboru pripravuje študentov na dynamickú kariéru v oblasti moderného marketingu a online komunikácie. Zameriava sa na využívanie digitálnych platforiem, sociálnych sietí a nástrojov na propagáciu produktov a služieb. Získaš praktické zručnosti v tvorbe marketingových kampaní, analýze trhu, správe sociálnych sietí, a optimalizácii obsahu pre vyhľadávače (SEO). Dôležitým prvkom je správa sociálnych sietí, ktorá umožňuje priamu interakciu so zákazníkmi a vytváranie atraktívnych obsahových stratégií.

nasa stredná digitalny marketing
nasa stredná digitalny marketing

základy spracovania počítačovej grafiky

Počítačová grafika a podcasting

nasa stredna podcastove studio
nasa stredná digitalny marketing

Okrem toho získaš základy tvorby počítačovej grafiky, čo im umožňuje vytvárať vizuálne atraktívne materiály pre digitálne kampane. Absolventi sú pripravení navrhovať a realizovať marketingové stratégie, komunikovať so zákazníkmi v digitálnom prostredí a využívať dáta na zlepšenie výsledkov kampaní. Ak si kreatívny študent, ktorý chce formovať budúcnosť digitálnej komunikácie a reklamy, tak je tento odbor ako stvorený pre teba.

Študenti tiež využívajú moderné podcastové štúdio na tvorbu vlastných podcastov so zaujímavými hosťami, čo im poskytuje priestor na rozvoj komunikačných zručností a prezentáciu kreatívnych projektov.

ekonomické vzdelanie

Ekonomika, účtovníctvo, cvičná firma

V tomto odbore nezískaš len praktické zručnosti z marketingu, ale aj pevné základy v ekonomike, ktoré sú nevyhnutné pre úspešné podnikanie. Súčasťou vzdelávania je tiež účtovníctvo, kde sa naučia spravovať financie a evidovať ekonomické transakcie. Študenti sa oboznámia s hospodárskym právom, čo im poskytne prehľad o právnych aspektoch podnikania a ochrane spotrebiteľa. Tovaroznalectvo im pomáha porozumieť vlastnostiam a kvalite produktov, čo je kľúčové pre efektívnu prácu v obchode a marketingu.

Tieto teoretické znalosti sú prepojené s praktickými cvičeniami, ktoré študentom umožňujú aplikovať naučené zručnosti v reálnych situáciách. Neoddeliteľnou súčasťou praktickej prípravy je budovanie cvičnej firmy. Absolventi odboru tak odchádzajú pripravení na prácu v dynamickom prostredí, kde vedia efektívne riadiť podnikové procesy a kampane.